CRM tizimini moslashtirish

Tashqi ko'rinish va funksionallikni o'zgartirish

Biz foydalanish uchun SuiteCrm CRM tizimining bulutli yoki mahalliy versiyasini taklif qilamiz, bu o'zining asosiy konfiguratsiyasida kichik va o'rta biznesning barcha talablarining 90% gacha qondiradi. Biroq, har bir kompaniyaning o'ziga xos xususiyatlari bor, men ularni CRM tizimida aks ettirmoqchiman. SuiteCRM CRM tizimining xususiyatlaridan biri ikkala standart maydonlarni o'zgartirish va yangi saqlangan ma'lumotlar maydonlarini qo'shish qobiliyatidir.
Axborotni kiritish, saqlash va aks ettirishning standart usulidan tashqari, axborotni qayta ishlashning mantiqiy jarayonlariga o'z xatti-harakatlar mantiqiga ega bo'lgan yangi mustaqil modullarni yaratishgacha o'zgartirishlar kiritish mumkin. CRM tizimi uchun yangi nostandart modullar ba'zi biznes modeli uchun CRM-ni ixtisoslashtirish uchun zarur.
Masalan, bizning kompaniyamiz bosmaxona buyurtmalarini chop etish uchun avtomatik hisoblash va xarajatlar smetasini yaratish uchun zarur bo'lgan maxsus CRM tizimi modullarini ishlab chiqdi. Bunday modullarga ega CRM tizimi chop etish uchun CRM ning maxsus modifikatsiyasi hisoblanadi.
Standart modullarni moslashtirish
Ma'lumot to'plash va saqlash uchun standart modul ma'lumotlariga qo'shimcha maydonlarni qo'shish
Standart modul ma'lumotlariga qo'shimcha funksiyalar qo'shish
CRM tizimining foydalanuvchi interfeysini turli tillarga tarjima qilish

Yangi modullarni ishlab chiqish
Axborotni boshqarishning yangi elementlarini joriy qiluvchi yangi CRM tizimining modullarini ishlab chiqish
Ichki qaror qabul qilish usullarini o'zgartiruvchi yangi CRM tizimi modullarini ishlab chiqish
CRM tizimini muayyan ishlab chiqarish ehtiyojlariga moslashtirish uchun yangi modullarni ishlab chiqish

CRM tizimining boshqa xizmatlar bilan integratsiyalashuvi
Veb-sayt bilan integratsiyalashuv uchun CRM tizimining sxemasi, jarayonlari va yangi modullarini ishlab chiqish. Korporativ veb-saytdan yuborilgan so'rovlarni qabul qilish va avtomatik ravishda qayta ishlash va veb-saytda CRM tizimidan kerakli ma'lumotlarni ko'rsatish.
Onlayn do'kon bilan integratsiyalashuv uchun CRM tizimining sxemasi, jarayonlari va yangi modullarini ishlab chiqish. Onlayn do'konda olingan so'rovlarni qabul qilish va avtomatik ravishda qayta ishlash.
Turli aloqa xizmatlari - telegram, WhatsApp va boshqalar bilan integratsiyalashuv uchun CRM tizimi modullarini ishlab chiqish.

CRM tizimining ko'rinishini moslashtirish
To'liq yangilangan interfeysga ega tashqi mijozni ishlab chiqish
CRM tizimi bilan ishlash uchun mobil ilovani ishlab chiqish
Standart CRM tizimi modullarining foydalanuvchi interfeysini o'zgartirish