CRM tizimini moslashtirish
Tashqi ko'rinish va funksionallikni o'zgartirish

Biz foydalanish uchun SuiteCrm CRM tizimining bulutli yoki mahalliy versiyasini taklif qilamiz, bu o'zining asosiy konfiguratsiyasida kichik va o'rta biznesning barcha talablarining 90% gacha qondiradi. Biroq, har bir kompaniyaning o'ziga xos xususiyatlari bor, men ularni CRM tizimida aks ettirmoqchiman. SuiteCRM CRM tizimining xususiyatlaridan biri ikkala standart maydonlarni o'zgartirish va yangi saqlangan ma'lumotlar maydonlarini qo'shish qobiliyatidir.
Axborotni kiritish, saqlash va aks ettirishning standart usulidan tashqari, axborotni qayta ishlashning mantiqiy jarayonlariga o'z xatti-harakatlar mantiqiga ega bo'lgan yangi mustaqil modullarni yaratishgacha o'zgartirishlar kiritish mumkin. CRM tizimi uchun yangi nostandart modullar ba'zi biznes modeli uchun CRM-ni ixtisoslashtirish uchun zarur.
Masalan, bizning kompaniyamiz bosmaxona buyurtmalarini chop etish uchun avtomatik hisoblash va xarajatlar smetasini yaratish uchun zarur bo'lgan maxsus CRM tizimi modullarini ishlab chiqdi. Bunday modullarga ega CRM tizimi chop etish uchun CRM ning maxsus modifikatsiyasi hisoblanadi.
Axborotni kiritish, saqlash va aks ettirishning standart usulidan tashqari, axborotni qayta ishlashning mantiqiy jarayonlariga o'z xatti-harakatlar mantiqiga ega bo'lgan yangi mustaqil modullarni yaratishgacha o'zgartirishlar kiritish mumkin. CRM tizimi uchun yangi nostandart modullar ba'zi biznes modeli uchun CRM-ni ixtisoslashtirish uchun zarur.
Masalan, bizning kompaniyamiz bosmaxona buyurtmalarini chop etish uchun avtomatik hisoblash va xarajatlar smetasini yaratish uchun zarur bo'lgan maxsus CRM tizimi modullarini ishlab chiqdi. Bunday modullarga ega CRM tizimi chop etish uchun CRM ning maxsus modifikatsiyasi hisoblanadi.
Standart modullarni moslashtirish
|
|||
Yangi modullarni ishlab chiqish
|
|||
CRM tizimining boshqa xizmatlar bilan integratsiyalashuvi
|
|||
CRM tizimining ko'rinishini moslashtirish
|