Ko'chmas mulk ob'ektlari, mijozlar, bitimlar va rieltorlar sonining ko'payishi bilan agentlik uchun rieltorlik agentligi uchun ixtisoslashtirilgan dasturni joriy etish haqida o'ylash mantiqan. Va CRM tizimi bunday dastur uchun juda mos keladi. Va agar siz CRM-ni ko'chmas mulk agentligi faoliyatiga kiritsangiz, kompaniyaning biznes jarayonlarini standartlashtirish va avtomatlashtirish qobiliyatiga ega ixtisoslashtirilgan ishlanmadan foydalanish mantiqan to'g'ri keladi.
Ushbu kontseptsiya ma'lum bir o'rtacha ko'chmas mulk agentligi uchun umumiy CRM funksionalligining eskizi bo'lib, ushbu kontseptsiya asosida siz juda aniq kompaniya uchun CRM tizimini qurishingiz mumkin.
Birinchidan, butun CRM tizimi ko'chmas mulk agentligining mijozi bo'lgan shaxs atrofida tuzilishi kerak. Tabiiyki, ko'chmas mulk sotuvchisi va xaridori o'rtasida vositachi bo'lgan rieltorlik agentligi uchun mijozlar ikki turga bo'linishi kerak - xaridor va sotuvchi. Xuddi shu mijoz ham xaridor, ham sotuvchi bo'lishi mumkin. Shunday qilib, mijoz ba'zi umumiy ma'lumotlar maydonlariga ega bo'lishi kerak (masalan, to'liq ism, manzil, aloqa ma'lumotlari), lekin umumiy ma'lumotlarga qo'shimcha ravishda, xaridor potentsial qiziqarli mulkka qo'yiladigan talablar bo'yicha to'ldirilgan so'rovnomaga ega bo'lishi kerak va sotuvchi mulk kartasi bilan aloqasi bor.
CRM tizimining ikkinchi muhim moduli ko'chmas mulk ob'ektini tavsiflovchi modul bo'lishi kerak. Ushbu modulda ko'chmas mulkning to'ldirilgan maydonlari (xarakteristikalari), shu jumladan mulkning fotosuratlari bo'lgan ko'chmas mulk kartasi bo'lishi kerak.
Bundan tashqari, "vazifalar", "uchrashuvlar", "qo'ng'iroqlar", "tranzaksiyalar" modullari qo'llaniladi. Shuningdek, CRM tizimini ko'chmas mulk agentligi veb-sayti bilan integratsiyalash.
Shunday qilib, sizda allaqachon ko'chmas mulk ob'ektlari bilan xaridorlar va sotuvchilarning shakllangan ma'lumotlar bazasi borligini tasavvur qiling.
Birinchi stsenariy. Yangi sotuvchi agentlikka murojaat qiladi. Agentlik menejeri CRM tizimiga yangi sotuvchini kiritadi va yangi mulkni qo'shadi. CRM tizimi avtomatik ravishda xaridorlar ro'yxatida ushbu mulkka qiziqish bildirishi mumkin bo'lgan mijozlarni topadi va bir qator harakatlarni amalga oshiradi - 1. Xaridorlarga yangi mulk haqida ma'lumot yuboradi, 2. Savdo menejeri (rieltor) uchun ushbu mulk haqida topshiriq yaratadi. Xaridor bilan bog'lanishingiz kerak yoki Xaridorga qo'ng'iroq qilishni rejalashtiradi. Va yangi mulk agentlik veb-saytida paydo bo'ladi.
Savdo menejeri potentsial xaridor bilan bog'lanadi va uchrashuv tayinlaydi. Agar ushbu mulk Xaridor uchun mos bo'lsa, u holda "operatsiyalar" modulida yangi bitim tuziladi va mulkni sotish jarayoni boshlanadi. Agar xaridorga optsion yoqmasa, u holda mulkka kim va nima sababdan ushbu mulk mos emasligi haqida eslatma (“e'tiroz”) ilova qilinadi.
CRM tizimi "e'tirozlar" dan foydalanib, mulk yoki Xaridor bilan yuzaga kelishi mumkin bo'lgan muammolarni ko'rsatishi mumkin bo'lgan tahliliy hisobotlarni yaratishi mumkin va bu hisobotlar asosida mulk parametrlarini va Xaridorning talablarini moslashtirish, shu bilan birga xaridorning talablarini yaxshilash mumkin bo'ladi. sotish imkoniyati.
Ikkinchi stsenariy. Yangi xaridor agentlikka murojaat qiladi. Agentlik menejeri CRM tizimiga yangi xaridorni kiritadi va CRM tizimi avtomatik ravishda ko'chmas mulk ob'ektlari ro'yxatidan mos variantlarni topadi. Bunday holda, bir qator avtomatik harakatlar amalga oshiriladi - 1. CRM tizimi Xaridorga ma'lumotlar bazasida joylashgan tegishli ko'chmas mulk ob'ektlari to'g'risida ma'lumot yuboradi, 2. Savdo menejeri (rieltor) bilan bog'lanish zarurligi to'g'risida topshiriqlar yaratiladi. Har bir mos ko'chmas mulk ob'ekti uchun xaridor. Keyinchalik, xuddi shu jarayon yangi mulkni joriy qilishda sodir bo'ladi.
Uchinchi stsenariy. Potentsial mijoz agentlik veb-saytida so'rov shaklini to'ldiradi. CRM tizimi so'rovni qayta ishlaydi, ma'lumotlar bazasiga yangi mijoz qo'shadi, yangi mijoz uchun mas'ul menejerni (rieltor) tayinlaydi va keyin birinchi yoki ikkinchi tasvirlangan stsenariyni amalga oshiradi.