Sizga bosmaxona uchun CRM tizimi kerakmi? Har bir bosmaxonaga CRM tizimi kerakmi? Bosmaxona uchun CRM tizimi qanday bo'lishi kerak? Bu savollarga men ushbu postda javob berishga harakat qilaman.
CRM tizimi mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish tizimidir. Zamonaviy dunyoda va ayniqsa zamonaviy bosmaxonalar ishlashi kerak bo'lgan kuchli raqobat sharoitida mijozlarga yo'naltirilgan kompaniya bo'lish juda muhimdir. Shuning uchun, katta mijozlar bazasiga ega bo'lgan maxsus vositalarsiz buni qilish juda qiyin bo'lishi mumkin. Albatta, Excel yoki hatto Word-da mijozlar ma'lumotlar bazasini saqlash mumkin va bu tez-tez sodir bo'ladi, lekin siz CRM tizimi kabi maxsus vositadan foydalanishingiz mumkin. Axir, mijozlar bazasiga qo'shimcha ravishda, tugallangan buyurtmalar, tijorat takliflari va boshqalar haqida ma'lumotni saqlash yaxshi bo'lar edi. Shunday qilib, birinchi savolga javob Ha! Bosmaxona uchun CRM tizimi kerak!
Ammo ikkinchi savolga javob yanada murakkabroq. Asosan, CRM tizimi hech qanday bosmaxonaga xalaqit bermaydi, lekin CRM dan foydalanishning maqsadga muvofiqligi bosmaxona turi va hajmiga qarab farq qilishi mumkin. CRM tizimining o'zi faqat ma'lumotlarni saqlash va qayta ishlash imkonini beruvchi vositadir, shuningdek, tizim foydalanuvchilarining ko'pligi bilan ma'lumot almashishni tashkil qilish imkonini beradi. Bular. Tizimda hech qanday ma'lumot yo'q ekan, u foydasiz. Har bir CRM uchun ma'lumotlarni to'plashning ma'lum bir chegarasi mavjud, shundan so'ng u keyingi ish uchun foydali bo'ladi va shu paytgacha CRM-dan foydalanish foydalanuvchilar uchun faqat qo'shimcha qiyinchiliklarni keltirib chiqaradi. Shuning uchun menejerlarni CRM tizimida to'liq ishlashga majbur qilish ko'pincha juda qiyin. Bundan tashqari, muhim omil - bu dasturning o'zi va CRM tizimiga egalik qilish narxi. CRM modullarining standart to'plami bosmaxona ishiga yordam berishi mumkin, ammo bu kompaniya xodimlarining mehnat unumdorligini oshirishga, bosmaxona jihozlarining mahsuldorligini oshirishga, ishlab chiqarish xarajatlarini kamaytirishga va kompaniyaning savdosi va daromadini oshirishga katta yordam berishi dargumon. . Oxir-oqibat, foyda biz maksimal darajaga ko'tarmoqchi bo'lgan parametrdir. Xo'sh, nima uchun foydani oshirmaydigan, aksincha, qo'shimcha xarajatlarni talab qiladigan vositadan foydalanish kerak?
Shunday qilib, asbob-uskunalar parkida bitta rangli uchinchi formatdagi, cheklangan miqdordagi mijozlar bilan ishlaydigan va egasi, bosmaxona direktori va savdo menejeri bir shaxs bo'lgan kichik bosmaxonalar uchun; maxsus CRM tizimlaridan foydalanish juda shubhali. Bunday tizimlarning narxi kichik bosmaxonalarda qo'llanilganda qoplanishi dargumon. Bepul CRM tizimlari uchun ko'plab variantlar mavjud, agar Excel haqiqatan ham endi etarli bo'lmasa, bu holda sinab ko'rishingiz mumkin.
Ammo o'rta bosmaxonalar va bosma mahsulotlarni sotadigan kompaniyalar uchun ularning ehtiyojlariga moslashtirilgan CRM tizimlaridan foydalanish allaqachon oqlanadi. Birinchidan, bu holatda allaqachon juda ko'p mijozlar va buyurtmalar bo'ladi, shunda "mijoz bilan ishlash tarixi" kelajakdagi sotuvlar uchun ishlatilishi mumkin, ikkinchidan, CRM tizimi bosmaxonaga mijozlarni saqlashga yordam beradi. savdo menejeri kompaniyani tark etadi, chunki . mijozlar va ularning buyurtmalari haqidagi barcha ma'lumotlar kompaniyada qoladi va boshqaruvchi bilan birga undan "ketmaydi". Bunday vazifalarni bajarish uchun mijozlar bilan bog'langan buyurtmalar va tijorat takliflarini saqlash uchun juda arzon modulni ishlab chiqish kifoya. Bular. CRM tizimining standart funksiyalariga tijorat takliflari va buyurtmalarini yozib olish uchun modul qo'shing. Bunday CRM tizimi bosmaxonani mijozlarni yo'qotishdan himoya qiladi va mijozlarni samarali ushlab turadi va ularning sodiqligini oshiradi. Bundan tashqari, agar siz kompaniya veb-saytidan ilovalarni to'plash funksiyasini CRM-ga integratsiya qilsangiz, siz yangi mijozlarni jalb qilish uchun vositani olishingiz mumkin va bu holda biron bir dastur savdo menejerlari tomonidan qarovsiz qolmaydi.
Ko'p odamlar ishlaydigan va katta uskunalar parki mavjud bo'lgan yirik kompaniyalar uchun ish jarayonlarini optimallashtirish muhim nuqta hisoblanadi. Albatta, bosmaxona uchun ixtisoslashtirilgan texnologik jarayonlarni boshqarish tizimlarini sotib olish va ularni CRM tizimi va ERP tizimi bilan bog'lashga harakat qilish mumkin va bunday yechim juda yaxshi ishlaydi, ammo bunday kombinatsiyani amalga oshirish vaqti oylar bo'lishi mumkin. yoki hatto yillar, va narxi juda ta'sirli bo'lishi mumkin, yuz minglab dollar. Ammo siz boshqa yo'l bilan borishingiz mumkin - CRM tizimi uchun bosmaxonaning texnologik jarayonlarini boshqarish va optimallashtirish uchun modullarni ishlab chiqish. Shunday qilib, yechim ERP tizimi kabi funktsional emas, balki unchalik og'ir va qimmat bo'lmaydi.
Xo'sh, bosmaxona uchun CRM tizimi qanday bo'lishi kerak? Birinchidan va eng muhimi, u kompaniyaga foyda keltirishi kerak, ikkinchidan, zarur funksionallik va egalik qiymati balansiga ega bo'lishi kerak.
Har bir bosmaxonaning o'ziga xos xususiyatlari, har bir bosmaxonaning o'ziga xos jihozlari va xodimlar soni mavjud. Siz tayyor bosib chiqarishni boshqarish dasturini sotib olishingiz va dastur parametrlarining katta va universal to'plamini sozlashga harakat qilishingiz yoki o'zingiz uchun ishlab chiqishga buyurtma berishingiz mumkin. Ko'pincha, universal dasturlar oxir-oqibatda ishlab chiqarishda allaqachon sotib olingan dasturni takomillashtirish, sozlash va amalga oshirish uchun dasturchilarning aralashuvini talab qiladi va bu qism, aslida, dasturning yashirin narxidir. Ammo siz bizning kompaniyamiz taklif qilgan yo'ldan borishingiz mumkin. Biz SuiteCRM uchun bosmaxonalar uchun asosiy modullarni ishlab chiqdik. SuiteCRM bulutga asoslangan CRM tizimi bo'lib, osonlik bilan kengaytirilishi mumkin. Aynan shu xususiyat bizning yechimimizdan o'rta va yirik bosmaxonalar uchun foydalanishga imkon beradi. Buyurtmalar va tijorat takliflarini saqlash modulini ishlab chiqish yoki o'zgartirish bilan CRM tizimini ishga tushirish bir oy ichida yakunlanadi. Bunday tizim juda jozibali narxga ega va o'rta muddatli istiqbolda bosmaxona savdosini yaxshilashi mumkin. Bir necha oy ichida siz bunday CRM tizimining afzalliklarini his qila boshlaysiz.
Shuningdek, bosmaxonaning texnologik jarayonlarni boshqarish tizimi uchun asosiy modullar ishlab chiqilgan. Asos sifatida texnologik jarayonlarni tavsiflovchi modul, sarf materiallari omborining holati moduli va yakuniy mahsulotlarni ishlab chiqarishning texnologik tsikli uchun shablonlarni yaratish moduli ishlatiladi. Ushbu ma’lumotlar bazasi asosida tijorat takliflarini avtomatik hisoblash moduli yaratildi. Texnologik jarayon parametrlarini avtomatik sozlash moduli, ishlab chiqarishda buyurtma bajarilishini kuzatish moduli, texnologik jarayonlarni kuzatish va optimallashtirish moduli ishlab chiqilmoqda. Aslida, barcha modullarni ishga tushirgandan so'ng, siz bosib chiqarishni boshqarishning o'rnatilgan dasturiga ega CRM tizimini olishingiz mumkin.