Dunyodagi hamma narsa haqida

CRM tizimlari va dunyodagi hamma narsa haqida blog...

Ma'lumotlarga kirish xavfsizligi - CRM tizimi

Ma'lumotlar CRM tizimining qon tomiridir va xuddi inson tanasida bo'lgani kabi, agar qon turli yo'nalishlarda sachrasa, demak muammo keldi. Zamonaviy CRM tizimlari ma'lumotlarni ruxsatsiz kirishdan himoya qila olishi kerak. Umuman olganda, tizimni ruxsatsiz kirishdan himoya qilish va CRM tizimi foydalanuvchilari uchun ma'lumotlarga turli xil kirish huquqlarini ta'minlash kerak.


Tizimga umumiy kirish turli yo'llar bilan cheklanishi mumkin:

  • Parolni buzishdan himoya qilishning turli elementlari bilan parolga asoslangan login - parol yaratish siyosati, davriy parolni o'zgartirish siyosati, ikki faktorli autentifikatsiya va boshqalar.
  • Tizimga kirish nuqtasini izolyatsiya qilish. Masalan, CRM tizimiga kirish IP-manzillarning ma'lum ro'yxati bilan cheklangan yoki faqat korporativ tarmoqdan kirishga ruxsat beriladi.
  • Serverning jismoniy izolyatsiyasi. Tizimga faqat tizim bilan ishlash uchun faqat xodimlarning maxsus terminallaridan kirishni cheklaydigan juda radikal usul.

Ammo CRM tizimiga ruxsatsiz kirishdan himoya qilishdan tashqari, tizim foydalanuvchilarining ma'lumotlariga kirishni to'g'ri chegaralash muhimdir. Odatda, bir yoki ikkita foydalanuvchi CRM tizimidan foydalanadigan kompaniyada bunday muammo yuzaga kelmaydi, lekin agar tizimda turli xil ma'lumotlarga kirish huquqiga ega bo'lgan juda ko'p turli xil odamlar ishlasa, ular faqat o'zlari ko'rgan ma'lumotlarni ko'rishlari juda muhimdir. o'z vazifalarini bilishlari kerak. Shu sababli, zamonaviy CRM tizimlari ma'lumotlarga kirish huquqlarini chegaralash tizimini amalga oshirishi kerak. Masalan, SuiteCRM foydalanuvchi guruhlari, foydalanuvchi rollari va individual kirish huquqlari bo'yicha kirish huquqlarini cheklashning o'zaro ta'siriga asoslangan foydalanuvchi huquqlarini chegaralash uchun juda murakkab va moslashuvchan tizimni amalga oshiradi. Cheklovlar nafaqat modulga umumiy kirishga, balki ma'lumotlar bilan individual operatsiyalarga ham ta'sir qilishi mumkin, masalan, ko'rish, tahrirlash, yozuv yaratish, o'chirish va hokazo.

Shunday qilib, to'g'ri sozlangan CRM tizimi nafaqat ma'lumotlarni saqlashi va qayta ishlashi, balki ma'lumotlarga kirishni boshqarishi va maxfiy ma'lumotlaringizni himoya qilishi mumkin.