Har bir CRM tizimi u yoki bu darajada ma'lumotlarni qayta ishlash tizimidir. Har bir CRM tizimining asosiy vazifasi tuzilgan ma'lumotlarni saqlash va qayta ishlashdir. Ushbu ma'lumotlar juda xilma-xil bo'lishi mumkin (aloqa ma'lumotlari, kompaniyalar, hamkorlar, bitimlar, qo'ng'iroqlar, xabarlar, tijorat takliflari va boshqalar haqida ma'lumot), lekin asosiysi bu ma'lumotlarning barchasi tuzilgan.
Har bir yozuv qat'iy tuzilgan shaklga ega. Ma'lumotlarni tizimlashtirish sizga dasturiy ta'minot yordamida ushbu ma'lumotlarni qayta ishlashni avtomatlashtirishga imkon beradi va shuning uchun CRM tizimi nafaqat operatsiyalarni, balki tijorat takliflarini hisoblashni, korxona ma'lumotlarini qayta ishlash jarayonida yangi vazifalarni yaratishni va hokazolarni avtomatlashtirishga yordam beradi.
CRM tizimida ma'lumotlarni saqlash nafaqat kerakli ob'ekt (masalan, mijoz) haqida to'liq ma'lumotga ega bo'lish imkonini beradi, balki ushbu mijoz uchun javobgar bo'lgan savdo menejerini o'zgartirganda korxonani o'z mijozlari haqidagi bilimlarni yo'qotishdan himoya qiladi.
Shuningdek, sizni qiziqtirgan ob'ektlar (masalan, mijozlar) haqidagi bilimlarni saqlash xavfsizligi muhim rol o'ynaydi. CRM tizimi kompaniyangizning xavfsizlik siyosatiga muvofiq ma'lum odamlarning bilimga kirishini cheklash uchun ma'lumotlarga kirish qoidalarining ishlab chiqilgan tizimiga ega bo'lishi kerak.