Dunyodagi hamma narsa haqida

CRM tizimlari va dunyodagi hamma narsa haqida blog...

Strukturaviy ma'lumotlar - CRM tizimi

Har bir CRM tizimining asosiy vazifasi tuzilgan ma'lumotlarni saqlash va qayta ishlashdir. Ushbu ma'lumotlar juda xilma-xil bo'lishi mumkin (aloqa ma'lumotlari, kompaniyalar, hamkorlar, bitimlar, qo'ng'iroqlar, xabarlar, tijorat takliflari va boshqalar haqida ma'lumot), lekin asosiysi bu ma'lumotlarning barchasi tuzilgan.


CRM tizimidagi har bir yozuv o'z tuzilishiga ega - ma'lumotlarni saqlash uchun maydonlar to'plami. Har bir maydon turli xil ma'lumotlar turiga ega bo'lishi mumkin - matn, sana, vaqt, raqam, ro'yxat va boshqalar. Shuning uchun post tuzilishini to'g'ri loyihalash juda muhimdir.

To'g'ri dizayn ikkita asosiy funktsiyani bajarishi kerak - ma'lumotlarni saqlashning to'liqligi va ma'lumotlarni idrok etish va o'qish qulayligi. Ko'pincha bu ikki funktsiya ba'zi qarama-qarshiliklarga ega. Misol uchun, har doim imkon qadar ko'proq ma'lumot saqlashga ehtiyoj bor. Ammo agar har bir yozuvda to'ldirish uchun ko'p sonli maydonlar bo'lsa, u holda odam uchun bunday tizim bilan ishlash qiyin va noqulay bo'ladi va CRM tizimini joriy qilish va ishlatishda qiyinchiliklar paydo bo'ladi. CRM tizimining ishlashi qanchalik qiyin bo'lsa, ushbu tizimni kompaniyaning ish jarayonlariga joriy qilishda korxona xodimlarining qarshiligi shunchalik yuqori bo'ladi. Ammo siz CRM tizimiga kiritilgan ma'lumotlar miqdorini xodimlar uchun qulay va qulay bo'lishi uchun kamaytira olmaysiz. Siz har doim "oltin o'rtacha" ni topishingiz kerak.

Ma'lumotlarni bloklarga (modullarga) bo'lish variantlarini ham ko'rib chiqishingiz kerak. Ma'lumotlarning to'g'ri dizayni CRM tizimiga qo'lda ma'lumotlarni kiritishni minimallashtiradigan tarzda ma'lumotlar modullari o'rtasida ulanishlarni o'rnatishga imkon beradi. Bundan tashqari, modullarga bo'linish ba'zi muntazam operatsiyalarni to'liqroq avtomatlashtirish imkonini beradi. Masalan, CRM tizimida mijoz to'g'risidagi ma'lumotlarga ega modul, sarf materiallari narxlari to'g'risida ma'lumotnoma ma'lumotlari bo'lgan modul, bajarilgan ish birligi uchun narxlar to'g'risidagi ma'lumotnoma ma'lumotlari moduli va tijorat taklifini yaratish moduli mavjud. mijoz. To'g'ri ma'lumotlar tuzilmasi va dasturiy ta'minotni avtomatlashtirish bilan, odamga tijorat taklifini hisoblash uchun dastlabki shartlarni kiritish kifoya qiladi. CRM tizimi boshqa barcha operatsiyalarni avtomatik ravishda amalga oshiradi. U tijorat taklifini to'liq hisoblab chiqishi, taklif matnini yaratishi va uni fayl sifatida saqlashi yoki darhol mijozingizga elektron pochta yoki messenjer orqali yuborishi mumkin. Yaratilgan tijorat taklifi CRM tizimida saqlanadi va mijozingizning rekordi bilan bog'lanadi va siz ushbu tijorat taklifini istalgan vaqtda, hatto yillar o'tib ham, ushbu taklif bilan bog'liq barcha ma'lumotlarni ko'rishingiz mumkin bo'ladi.