Dunyodagi hamma narsa haqida

CRM tizimlari va dunyodagi hamma narsa haqida blog...

Ma'lumotlarni qayta ishlashni avtomatlashtirish - CRM tizimi

CRM tizimi va oddiy ma'lumotlar bazasi o'rtasidagi asosiy farqlardan biri, bu ma'lumotlar bazasidagi ma'lumotlar aniq tuzilishga ega bo'lsa ham, kiritilgan va saqlangan ma'lumotlarni qayta ishlashni avtomatlashtirish qobiliyatidir. Saqlangan ma'lumotni aniq ma'lumotlar tuzilmasi va ushbu modullar o'rtasidagi aloqalarga ega bo'lgan funktsional modullarga bo'lish aniq belgilangan ish oqimlariga ega tizimlarni qurish imkonini beradi.


CRM tizimining tuzilgan ma'lumotlari haqidagi maqolada tijorat takliflarini tayyorlashni avtomatlashtirish masalasi ko'rib chiqildi. Biroq, har qanday aniq vazifani bajarish uchun aniq dasturlashtirilgan modullarga qo'shimcha ravishda, zamonaviy CRM tizimlari avtomatik ravishda ma'lumotlarni qayta ishlash stsenariylarini yaratishi va shu tariqa korxonada mijozlar bilan ishlashning ish oqimini raqamlashtirishi mumkin. Masalan, har qanday CRM shartlariga qarab, tizim elektron pochta xabarini yuborishi, yangi vazifa, yangi bitim tuzishi yoki mavjud yozuvlarni o'zgartirishi, telefon qo'ng'irog'i yoki mijoz bilan uchrashuvni rejalashtirishi, barcha manfaatdor shaxslarni voqea haqida xabardor qilishi va hokazo.

Korxona uchun ish jarayoni stsenariysini yaratish uchun mijozlar bilan ishlashning mavjud printsipini sinchkovlik bilan o'rganish, mijozlar bazasi bilan ishlashning har qanday masalalari bo'yicha harakatlarni avtomatlashtirish muammolari va imkoniyatlarini aniqlash va boshqalar kerak. To'g'ri tuzilgan ish oqimi korxonada CRM tizimini joriy etishni osonlashtiradi, xodimlarning samaradorligini oshiradi va mijozlar bilan ishlashda xodimlarning xatolarini kamaytiradi.

Shuningdek, ma'lumotlar bilan ishlashni avtomatlashtirish jarayonlari turli xil aloqa tizimlari, masalan, veb-saytlar, messenjerlar yoki telefoniya orqali mijozlar so'rovlarini qayta ishlash stsenariylarini o'z ichiga oladi. Qo'rg'oshin (ilova) qayta ishlashni avtomatlashtirish yangi mijozlarni jalb qilish va xizmat ko'rsatishni yaxshilash orqali mavjudlarini saqlab qolishning muhim vositasidir. Bunday CRM tizimi bilan har bir mijoz so'rovi e'tibordan chetda qolmaydi va shunga mos ravishda qayta ishlanadi. Shunday qilib, siz mavjud mijozlarning so'rovlari bilan ishlash tizimini yaratishingiz, shuningdek, veb-saytingiz konvertatsiyasini oshirishingiz mumkin.